Ons 25/11: Vinnare av basketbollen i helgen



Vinnare av bollen i halvtid på dammatchen var en Alma Elsnitz.
Nu kan hon gå hem och träna ännu mer.



Vinnare av bollen i herrarnas halvtid blev Janni.
Som här på Billys Cup i Eskilstuna 2004 går och tittar lite snett på
Alvas boll som står i bakgrunden. Nu har hon en egen att krama...

Eftersom ni lyckades att fylla hallen med hela 71 pers så blir det

en ny tävling i helgen. Och får ni in mer än 71 pers på söndag blir

det en tävling 6/12 också.


Alla coacher: Säg till era spelare att komma och skrika sig hesa

Skuru Basket i helgen!


Damlaget spelar mot Värmland kl 14:15
Herrlaget spelar mot Södertälje kl 16:00

Så ta med grytlocken och kom upp till Nacka Sporthall! Ses på söndag.


Hälsar Skuru-touren.


Kommentarer
Postat av: Mi

Underbar bild! Två damlagsspelare i början av sin karriär. Observera att Janni är i bakgrunden på Elsnitzarens bild.

2009-11-25 @ 22:04:30
URL: http://skuruontour.blogg.se/
Postat av: Crippe

Det tänkte jag inte på.

2009-11-27 @ 14:46:35
Postat av: Anna Ö

Underbar bild! att småttingarna nu har vuxit upp och spelar i damlaget, ojoj :)

Mer biler från gamla tider önskas!!

2009-11-27 @ 22:25:42
Postat av: Crippe

Kul att du kommenterar här Anna.

Hoppas att ni vinner mot Marbo i dag kl 15,00

Att du för mycket speltid och stänker i många baljor.

Hinner jag så drar jag till Frysen.

Men programmat är rätt späckat i dag.

2009-11-28 @ 09:05:50
Postat av: Anna

Tack för bilderna!



Tyvärr vet jag inte hur mkt spel det blir för mig, har nämligen dragit på mig en lite knäskada. Kanske värmer jag upp, kanske inte.. Men du är så välkommen ändå!!



Ska förövrig bo i Älta under helgen, så det kanske blir en tur förbi hallen på söndag. Den som lever för se :)

2009-11-28 @ 12:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0